با انواع سوتین‌ها و نکات مهم برای خرید سوتین مناسب آشنا شوید!

انواع سوتین‌های جذاب و پرطرفدار را بشناسید
برای اینکه در هنگام خرید سوتین بتوانید انتخاب درستی داشته باشید، باید ابتدا با انواع مدل‌های سوتین‌ها آشنا باشید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین سوتین را برای خود پیدا کنید.
• سوتین تی‌شرتی
این مدل سوتین طوری طراحی‌شده است که حتی از زیر نازک‌ترین تیشرت یا لباس شما دیده نشود و خطی زیر لباس شما نیندازد. سوتین تی‌شرتی را تقریباً با هر لباسی می‌توان پوشید و به‌نوعی سوتین روزانه محسوب می‌شود.
• سوتین پلانج یا چاک‌دار
سوتین پلانج را می‌توانید از فرم V شکل آن بشناسید. سوتین پلانج به دلیل همین فرم چاک‌دارش، گزینه مناسبی برای پوشیدن همراه بالباس‌های یقه‌باز و لباس‌های مجلسی است. سوتین‌های پلانج، فرم دهنده و بالابرنده سینه‌ها هم هستند و شکل زیبایی به سینه‌های شما می‌دهند.
• سوتین بدون بند
همان‌طور که از اسم این سوتین‌ها مشخص است، بدون بند شانه‌ای هستند و سینه‌های شمارا در وضعیت رو به بالا و مناسب نگه می‌دارند. این سوتین‌ها برای پوشیدن همراه بالباس‌های دکلته و پیراهن‌هایی که یقه و آستین خاصی دارند عالی است.
• سوتین ریسربک
اگر همیشه از سرخوردن بندهای شانه‌ای سوتین خود در عذاب هستید، سوتین‌های ریسربک را برای پوشیدن انتخاب کنید. بند شانه‌ای سوتین‌های ریسربک در قسمت پشت بدن، شبیه به حرف T لاتین هستند و برای پوشیدن به همراه بعضی از مدل‌های لباس شب و لباس مجلسی مناسب هستند.
• سوتین باندو
سوتین باندو، هیچ قفل و بندی ندارد و از سرپوشیده می‌شود. این سوتین‌ها مثل تاپ‌های نیم‌تنه و دکلته هستند و برای نوجوانان عالی هستند. افرادی که سینه‌های گرد و کوچکی دارند می‌توانند سوتین باندو بپوشند.
• سوتین جلوباز
سوتین‌های جلوباز به‌جای پشت از جلوبسته می‌شوند. اگر بستن قفل پشت سوتین برای شما آزاردهنده و سخت است، می‌توانید از سوتین‌های جلوباز استفاده کنید.
• سوتین‌های لیفت آپ یا پوش آپ
سوتین‌های پوش آپ، طوری طراحی‌شده‌اند که سینه‌های شمارا بالا می‌کشند. در سوتین‌های لیفت آپ، سوتین‌ها به هم نزدیک‌تر می‌شوند و شکاف سینه‌ها عمیق‌تر دیده می‌شود؛ درنتیجه حالت طبیعی سینه‌ها را تغییر می‌دهد و آن‌ها را جذاب‌تر می‌کند.

• سوتین پددار
در سوتین‌های پددار، لایه‌ای اضافی در درون سوتین وجود دارد که از برجسته دیده شدن نوک سینه‌ها جلوگیری می‌کند. ضخامت پد مورداستفاده در سوتین‌های پددار متغیر است. به دلیل وجود این پدها، پوشیدن سوتین پددار، سینه‌ها را پرتر و گردتر نشان می‌دهد.
• سوتین‌های پوشش کامل
کاپ‌های این سوتین‌ها طوری طراحی‌شده است که تمامی قسمت‌های سینه شمارا پوشش بدهد و آن‌ها را تا حدی جمع‌تر و کوچک‌تر نشان دهد. سوتین‌های پوشش کامل، یکی از انتخاب‌های مناسب برای خانم‌هایی است که سینه‌های بزرگی دارند.
• سوتین ورزشی
سوتین ورزشی از سوتین روزمره و تیشرتی کلفت‌تر است و طوری طراحی و ساخته‌شده‌اند که بتوانند سینه‌های شمارا در هنگام ورزش سفت نگه‌دارند. با پوشیدن سوتین ورزشی در هنگام ورزش، از کش آمدن سینه‌ها و تغییر حالت آن‌ها جلوگیری می‌کنید و ورزش کردن و تحرک داشتن برای شما بسیار آسان‌تر می‌شود.
با پوشیدن سوتین مناسب، جسم و روح آسوده‌ای داشته باشید!
سوتین یکی از پوشش‌های اصلی و مهم یک خانم در تمام طول روز است و باید در آن احساس راحتی داشته باشد. بنابراین در این نوشته می‌خواهیم نکات مهم برای خرید سوتین مناسب را برای شما بیان کنیم تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین سوتین را برای خود انتخاب کنید.
وقتی می‌خواهید سوتین بخرید، معمولاً آن را می‌پوشید تا ببینید آن سوتین، برای سینه‌های شما مناسب است یا خیر؟ در هنگام پرو کردن سوتین و انتخاب آن، به نکات زیر توجه داشته باشید:
1- وقتی سوتین را می‌پوشید، اگر دیدید که بند پشت سوتین به بدن شما فشار می‌اندازد یا رد آن روی پوست شما می‌ماند، بهتر است سوتینی با سایز بزرگ‌تر انتخاب کنید. بند پشت سوتین باید به‌گونه‌ای باشد که بتوانید دو انگشت خود را به‌راحتی زیر آن ببرید؛ یعنی سوتین نباید خیلی سفت و محکم به پوست و بدن شما چسبیده باشد!
2- اگر قسمتی از سینه شما، از کنار یا بالای سوتین بیرون زده است، باید سوتینی با کاپ بزرگ‌تر انتخاب کنید. البته به‌اندازه بند سوتین خود نیز توجه داشته باشید.
3- اگر بند پشت سوتین شما، کاملاً دور سینه‌های شما قرار نگرفته است و حالت شل و آویزان دارد، آن سوتین برای شما بزرگ است و باید سوتینی با سایز کوچک‌تر انتخاب کنید.
4- بند سوتین باید در جای خود ثابت بماند؛ اگر بند سوتین شما به سمت بالا کشیده می‌شود، آن سوتین با آن سایز برای شما مناسب نیست و بهتر است سوتین‌های دیگری را امتحان کنید.
5- اگر بند سوتین مدام از روی شانه می‌افتد، سوتینی با بند بلندتر را امتحان کنید.
6- اگر بند سوتین روی شانه شما فشار می‌آورد و جا می‌اندازد، سوتین دیگری را بپوشید.
7- بند پشت سوتین به سمت بالا حرکت می‌کند و از روی کمر شما جابه‌جا می‌شود.
8- کاپ سینه درست روی سینه شما قرار نمی‌گیرد و مدام بالا یا پایین می‌رود!
9- اگر سوتین موردنظر به‌گونه‌ای است که با پوشیدن آن، گردن درد یا کمردرد می‌گیرید، هرچه زودتر آن سینه‌بند را تعویض کنید!
10- اگر مجبور هستید سوتین را روی قلاب آخرش ببندید تا کاملاً اندازه شما باشد، سوتین موردنظرتان مناسب و اندازه شما نیست!
11- کاپ سوتین، اهمیت زیادی در خرید سوتین مناسب دارد و باید در انتخاب سوتین با اندازه کاپ درست دقت داشته باشید. کاپ سوتین شما باید خیلی صاف و بدون چین‌خوردگی روی سینه قرار بگیرد و پر به نظر برسد.
12- اگر دوست دارید سوتین‌های فنردار بپوشید، سوتینی را انتخاب کنید که فنرهایش، به‌خوبی دور سینه‌های شما و زیر آن‌ها را دربر بگیرد.
13- چنانچه سیم زیر سوتین به زیر بغل یا سینه‌ها فشار می‌آورد یا فرو می‌رود، هرچه سریع‌تر آن سوتین را دربیاورید!
14- یکی از نکات مهم برای انتخاب سوتین مناسب و خرید سوتین، نوع کاربرد سوتین است. اگر سینه‌های شما بزرگ است، بهتر است به سراغ سوتین‌های لیفت آپ و بالابرنده سینه نروید و از سوتین‌های تیشرتی و پلانج استفاده کنید که حالت طبیعی سینه‌های شمارا حفظ می‌کنند.
در این نوشته با انواع مدل‌های سوتین‌ها و کاربرد آن‌ها آشنا شدید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم.

The post با انواع سوتین‌ها و نکات مهم برای خرید سوتین مناسب آشنا شوید! appeared first on لناسنتر مرکز خرید لباس زیر در ایران.

Comments